Saturday, December 1, 2007

Laager Levil.


He-hei, Eesti.
Esimene päev tagasi olla oli tore aga nüüd juba tahaks tagasi treeningrütmi, mis seal oli ja seda lund, st korralikku rada.
Okei, nüüd laagrist. Algas kaks nädalat tagasi hommikul kell 3. Ja üldse reis sinna kestis liigagi kaua. Tuhat kopikatega kilomeetreid Helsingist. Järgmise päeva hommikul oli kohe rahulik uisk ja newbie`dele(kollanokkadele, ehk siis ka mulle) tutvustati rada. Super. Lund oli meeletult ja rada oli ideaalne. Õhtul kärutasime klassikat ja järgmine hommik ka klassika. Nii see käis, et ühel päeval ei olnud kahte sama stiilis trenni. Klassika lühikeste krp-de ajal sai küll toorelt nalja ja Mark neelas tohutult lund. Uisu 4x1km anaeroobnesel lävel kiirendused olid ka suht nummid.
Suuski sain ainult 3 paari kaasa võtta- uued Madshused ja eelmise aasta klassika Fischerid. Madshuse uisk on ideaalne ja Madshuse klassikat pean veel Maarjamaal testima aga muidu rahul.
Matkal suutis ikka Jull(alias Allar Soo) endal näo lõhki kukkuda( tänud Getterile). Enda suurim vigastus oli määrderaua kõrvetus käel, mis ikka veel paraneb.
Ilmar Udam oli ka meiega. Väga tore ja muhe mees, kellega mulle oli au ühes toas elada. Korra või kaks suutsin ta ikka närvi ajada aga ma loodan, et ta andestab mulle.
Kontrolltrenn läks enam-vähem nii nagu sügaval hinges lootsin, et ma ei kaota Jaksile ja Jullile ning õnneks nii läkski. Kuigi mina pidasin neid kahte favoriitideks. Tulemused:
1. Ilmar Udam 18.53(-44)
2. Mark Murdvee 19.37 (0)küllatki palju kaotust ikkagi Ilmarile.
3. Jakob Remmel 19.54(+17) Arvasin et ta kotib mulle ilusti ära aga õnneks ei läinud nii :)
4. Allar Soo 20.10(+33) Jull oli lõpus "haamri" saanud
Teisi ma peast rohkem ei mäleta.
Vabaaja veetsime teleka ees või pokkerit tagudes. Muidugi Liis Uiga pildid Taanist ja muudest asjadest olid ikka übernaljakad. Mandariini sugulased klementiinid langesid ka meie treeninggrupi huviorbiiti ja me tarbisime neid hoolega.
Huumorit sai nii saunas kui ka mullivannis. Intsuga õhtul saunas mõnda teemat arendades keris vahepeal ikka väga ära ja sai toorelt naerda. Hea, et sina meil ikka olemas oled- põhilause.
Minu jaoks oli kõige hullem köögitoimkond, ma ei suuda lihtsalt neid potte küürida. Aga vingusin, mis ma vingusin aga sain valmis.
Karel käis ka vahel külas, kahju et ta pikalt kurguga hädas oli. Team JIM sai pidevalt kokku ja see on hea, et see Team kohe ära ei vajunud nagu tavaliselt sellised asjad. Video- ja pildimaterjali sai küll vähe aga küll me Eestis filmime ja klõpsutame. Karel suutis ikka n-ö. sitast saia teha ja tootis "Tööta Tõusu 6". Youtube vahendusel saadaval.
Ints veel küsis tagasiteel et 5-pallisüsteemis, kui rahule ma jäin. Tugev 4 minupoolt, igati tore. Ma pean siis järgmine hooaeg ka kõvasti trenni tegema, et ikka jälle laagrisse saaks.
P.S. nüüd tulid põhjapõdrad ja orav meelde. Põhjamaade heaoluühiskond on ülekantud ka metsloomadele. Suusaraja kõrval "hängisid" hunnikudes põtru ja kontrollsõidu ajal oleks ma peaaegu orava alla ajanud. Ja hiir. Kutt jooksis mööda klassika ühte rööbast ja ei taibanud välja karata. Lõpuks peale paarkümmend meetrit taipas ära mis toimub ja pages lumme. Seniks lumist Eestit, kauaks seda nalja ikka on ja juhuu Tartu spordipargi sellele kutile, kes peaks lumekahuri tööle panema. Kuskilt kuulsin, et ei saa teha, sest vesi on liiga soe, anna.abi.ee. Jälle toksimiseni.

2 comments:

Anonymous said...

jamh, oled oma tööta tõusu 5-e kallal ka mingeid edusamme teinud?

Marrrk said...

kuule veel ei ole, kõik oleks nagu koos aga pede pc ei suvatse normaalseks failiks seda savimast.