Tuesday, December 11, 2007

Nauding, no ei.


Nagu te kõik olete märganud, siis valge möks on kadunud. Väga vastik ja ebameeldiv. Kui nii jätkub siis on raske ametit maha panna. Keegi ei tahaks pärast isegi suuski osta.....
Tegelt peaksin alustama vabandusega et eelmisest postitusest nii kaua aega on läinud, lihtsalt ajanappus käes. Kool trenn ja töö maksavad vaikselt juba vabaajale kätte, kuigi ma ei tea mille eest.
Igastahes eelmine nädal sai lumi Eestis otsa ja terve murdmaasuusatamise sulelised ja karvalised kolisid Otepää 1,7km ringile. Mina ise suutsin seal käia teisipäev, neljapäev, laupäev, eile ja täna. Esimesed korrad oli rahulik tiksumine, ikkagi peale laagrit, eile ja täna sai natukene kiiremalt liigutatud. Tänaseid kiirendusi, mis 3x8 minutit anaroobsel lävel kestsid, oli koos Intsuga tore tõugata.
Eelmise nädala vaikne tiksumine ja kadunud lumi viis pühapäeval selleni, et mina trenni ei tahtnud enam teha ja rassisin päeva otsa tööl. Esmaspäevaks olin jälle normis ja täna klubikaaslasele Oolole sain eile otil "mõnuleda". Tegin paar lõiku ka, et ülesse ärgata ja mine sa tea kuna jälle suuskadel kiiremini sõita saab. Plaani sobisid hästi 10-20 sekised lõigud.
Homme siis saab joosta ja muda nautida, jipiii mulle.
By the way Karel on meil tubli ja andekas, saab suusatada poolteist nädalat Soomes, kus lund on toorelt. Oh ei, ma pole kade. Ausõna.

No comments: