Tuesday, January 15, 2008

Pekkis ja paranemine.


Vastik, vastik, vastik... ei oska mina neid suuski võistluste tarbeks määrida või olen ma vähe trenni teinud, aga minu pühapäevane võistlus läks küll perse. Toorelt ikka. Peale finishit mõtlesin küll, et nüüd kingin kellegile suusad ära ja aitab, nii ei saa ju rallit sõita. Õhtul mossitasin oma toas ja nautisin enda rahustamiseks Eesti raskemuusikat. Võah... natukene hakkas parem. Või siiski ka mitte.
No esmapäevad on ikka rõvedalt sinised, hommikul 7.08 istud voodi äärel ja ei saa aru miks jälle nii vara üleval, ahjaa kool. Nüri värk seal ka. Õnneks on esimene tund oli kunstiajalugu ( õpetajaks on 20-25 a. praktikant, kes püüab asja värvilisemaks teha, mõnus).
Igastahes trenni jõudsime herr Abeliga poole kolmeks, ja uisusuuskadega sai ka varsti rajale sammuda, ise suutsin 2h 16 min seal olla. Paar aasa võis kiiremini ka teha, nummi.
Tänane koolipäev oli veel parem, unesegasena jõudsin esimesse tundi, Füüsikas töö. Teine tund, Ingliskeeles töö, juhuu jälle. Peale lõunat veel ühiskonnas arutlus, jepiiiii:)
Trennis sai klassikat nautida, kuigi ma oleks pigem seda vältinud, pühapäeva pärast. Aga peale paari ringi selgus, et suusk peab päris hästi ja ma ei olegi nii lootustetu sellel spordialal. Siiski see tunne võib petta. 1h 2 minuti peal suutsin oma suusal klambri ära lõhkuda, no aitäh onju. Õnneks sain tehnikaharjutused ja lõigud ära teha, mis ette nähtud. Seegi hea.
Aga musi püksi (ja see ei ole ärapanijast, ma ei vaata seda, vaid see oli ammu juba 9.klassis ühe klassiõega viisakuseavaldus üksteisele :D) Sulud on päris naljakad, võid igast sodi sinna vahele toppida :D
Aga külma ilma ja närvi. Ükskord me võidame niikuinii( vähemalt mina kavatsen).

No comments: