Saturday, January 12, 2008

Võistluseelne mõnu.




Nonii jälle kolm päeva möödas(kuigi ma võin ju ka tihedamini kirjutada).
Neljapäev on see hea päev, kus võib toorelt sisse magada. Kooli pole ja hommikul trenni ka ei lähe.
Õhtul käisime küll Kivili, Riho ja Vene-teaduriga otil klassikat nautimas. No suusatamistega tegelesime ainult mina ja Ricardo. Kaasas oli testimise mõttes kaks paari klassika suuski. Pooltahke pidas paremini kui kliister aga sellegi poolest oli pidamine hell. Hea paaris trenn. Minu kogu aeg tuli 1h18min. Venelased räägivad ka palju, lõpmatult ilmselt.
Reede oli üks tore päev. Ärgates oli juba selline hea tunne. Kella 10ks saime Abeliga rajale ja päris mõnus oli. Kolm kiiret liigutust tegime ka. Selle eelmise korraga on ikka pilt poole parem. Hommikutrenniks kulus 1h12min. Lõunaks sain koju, kuulasin muusikat ja lugesin natukene ja oligi kell juba kolm. Tagasi trenni. Allar ise tagus ülikooliga korvpalli, aga Liis pidi meile treenerit mängima. Lõpuks tegin ikka mina noortega kiirendusi. 5 tükki oli ette nähtud, mis pidid koosnema kiiruse kätte saamisega, selle hoidmisega natukene. Mina vist tegin lõpuks neid kokku 10 aga tunne oli liiga hea, et neid mitte teha( trenni juures on ka enesetunne tähtis). Ära kasutades oma kehakaalu ja väheseid teadmisi, tegin neile kõigile ära. Pärast tuli Marta ka, ta purustas mu maailmavaate klubineiude koha peal. Ma teadsin, et nad nii superinimesed, ei saa olla. Igastahes trenniaeg: 1h46min.
Täna võtsin rahulikult- jalutasin, käisin vanavanematel maal külas ja sõitsin autoga. Õhtul tegime Kareliga suuski ka. Ilgelt tore oli, kaks paari tegin. Kuigi harjata enam ei tahaks. Karel on ka homme see mees, kes mind võistlustele kaasa võtab :) Ootused, lootused homse suhtes kõrged. Kui Karelile palju ei kaotaks, oleks elu ilus. Aga ma luban, et kunagi paistab ka selline päike minu aeda, kus ma teda võidan :)

3 comments:

Anonymous said...

ikka lühike nagu, kohe näha, et tähtaeg pressis peale (kolme päeva seadus). kui sa iga päev midagi kirjutaks, siis saaks yhe korraga sama palju. aga ikkagi informatiivne ja huvitav. meenutab veidi pulleritsu spordiblogi. siiski arenguruumi on: ringiaegade märkimine ja see arvestus, kui mitu korda mingist tõusust vahelduvat üles läksid ja mitu korda paaris vms :D.

Marrrk said...

Palun ei, tolle mehe moodi ei soovi ma kohe kindlasti olla...

Anonymous said...

ok.
sorry võrdluse pärast :D