Thursday, March 20, 2008

Russia, Russia! Part 1.


Pikk paus jälle, ma ikka suudan. Aga see selleks. Venemaa ikka põhivärk.
Eelmine kolmapäev kell 16 paiku hakkas nali pihta. Bussis sai kohe poolteist tundi pokkerit mängida. Mäletan, et ise palju ei kaotanud aga Hansul õnnestus mõned kümned Jaagult koorida.
Tallinnasse jõudes oli tunnike aega, hesburger toitis mingi juustueinega ära. Laevasõit oli meeldivalt 2 pool tundi. Suutsin jälle tõestada, et olen rõve. Aga mis teha, ma olen kord selline. No tegelt lihtsalt kirjeldasin mõnda kaasreisijat lihtsalt liiga värvikalt.
Soome jõudsime natukene enne südaööd. Ja siis see algas, meeletu sõit Kostamuksa poole. Ilmselt enamus jagab mu arvamust, et bussis magamine ei ole just kõige mõnusam. Põrandal oli enamvähem. hommikul kaheksa paiku ületasime piiri, see on lihtsalt halenaljakas millised "karvajalad" teisel poolel piiri on. Ja siis Venemaa teed, liikusime vist maksimum 30 km per hour.
Linn oli üks 30-40 km piirist ja me läbisime seda pea tund.. juube. Mul oli siis igastahes nii toorelt suva juba, kann tuim, poolmagamata ja janune. natukene enne 11 sisenesime linna. Vaatad ja imestad kuidas inimesed elavad, halenaljakas. Lõpuks maandusime hotelli, toas puudus küll ventilatsioon aga vist idanaabrite kohta päris hubane. Esimene päev oli sai juba kala panna. Minu venekeel pole just kiita. Nali oli see, et pidime Jaksiga praadi tellima aga saime mingi väikse junni Kreeka salatit, õudus. Aga selle pealt tegime õhtuse trenni. Nii tore, nii tore, nii tore. Trennis sain raja kõrvale kaatri sisse kukkuda, tänan buratiino, kes seal laskumisel oks laiali taarus. Proffessor, Jakob, Napa ja mina, käisime veel trenni lõpus veel hüppamas, vot nii valmistutakse võistluseks.
Õhtul sai veel meie "kaasaelajate" juures saunas käidud, see oli vähemalt mõnus. Õhtuks suruti meil veel punasest kalast kõht täis. Seegi mahe. Peale selle soovisid veel noorsportlased pokkerit mängida, 100 rublase buyin-ga turna. Täpselt ei mäleta, et kuidas läks aga vist mingi raha sain tagasi... Kix`i taktika oli vist kõige kindlam, ta oli diiler. Sa iga mängu pealt 100-se. Mul on veel probleeme võõras kohas magamisega, mingi süü on ka toa ventilatsioonil.
Hommikul pead tõstes, lõin pea vastu õhku ära, õudus. Hea alpimaja oli. Hommik oligi selline vastik uimane aga tänu linnas käigule tõmbas paremaks. Võistlus läks enamasti pe**se... Selja tõmbas teine ring ikka suht korralikult ära ja siis olid laskumised aamen. Vastik. Teistel läks vist isegi enam-vähem. Meie ainuke naisveteran oli teine. Tubli. Noored tüdrukud kurtsid, et neil jälle sada häda ja kõik valesti aga minuarust sõitsid nagu päris hästi. Aga naistele peaks vist koguaeg kõik ideaalne olema, siis oleks hea rahulik elada... Ise olin vist 14. ja Jakob pani mulle mingi 20 sekiga ära. Kahju natukene aga mis siin ikka halada, see ei muudaks midagi. Õhtul oli jälle kohstuslik pokker. Jaak oli enda kurgunibu alkoholiga niisutanud, kõigil lõbu laialt. Parim nali hakkas, kui kõik hakkasid magama minema. Jaak ei tahtnud kuidagi leppida, et me magama läheme, eriti oli tal kahju, et tüdrukud ei tahtnud teda enda kaissu võta. Haripunkt oli see, kui Jackil õnnestus kuidagi Kristeli ja Liisi tuppa sisse saada. Kuna ma tegin järgmiseks päevaks suuski, ei leidnud ma harju ülesse. Koputan mina tüdrukute ukse peale, ja vastu tuleb Jaagu joogine hääl " Ära segaaa, me*õkhh* teemeee Kristeliga Lapssi"... Ilmselt oleks tüdrukud saanud varem magama aga üks neist on lihtsalt liiga hea inimene( kõik teavad kellest jutt käib) ja jäi Jaagu valesti nagu " mul on käed külmad" uskuma... Suuskadele saingi ainult paraka alla.
Hommikuks panin kolmveerand tundi enne teisi kella helisema, et suuski teha. Sain needki enne 40min ärasõitu valmis. Kiirelt söömas ja kostüüm selga aetuna läksin tagasi, et panen suusad bussi... Aga toda nalja, kulla-kallis Hans oli minu ja enda suusad sassi ajanud ning mulle paraka alla keevitanud. Mul oli küll kaks paari tehtud aga mul keris nii ära. Ei ole ammu nii vihastanud. Vabandust, reisilolijad, loodan, et teile püsivaid kahjustusi ei tekkinud. Soenduse tegin uisusuusaga... jäin elama. Moti oli küll juba maha kiskunud. Startida üritasin ikka endale omaselt, võimalikult kiiresti. Tiia käest sain natukene pragada aga ma ei saaks teistmoodi. Klassikas võtsin selja pärast kohe kõvasti kergemalt... Paaris osadel tulin Jaksile ilusti järgi aga tõusu peal, ohhhh, vahelduvat ei ole ikka mõnus sõita kui seljapoiss pinges, sealt vahegi. Jälle mingi 20 sekki.
Liis oli öösel haigeks jäänud, tema ei startinud. Tema probleemi sai kohe Sigrid ära kasutada, tal olid valed kepid kaasa antud ja sai nüüd Udumäe omadega uhada. Kristelil olid jälle probleemid peale finšhit, kui mälu ei peta siis oli ta 4. ning mingi väike vahe esimestega. Aga ta ajas ikka mingi, et ta ei sooritanud oma tehnikat korralikult ja oleks võinud ülinaine olla. Ma ei tea kui ta kutt oleks, meganaljakas oleks seda kuulata. Homme lisan ülejäänud.... muhahha, tee nagu seebikat. Homme lisan lõpu :D uudishimu tapab?

No comments: